NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

SOS: Δείτε τι πρέπει να κάνετε με ένα e-mail που κυκλοφορεί.

Άμα στείλεις αυτό το μήνυμα σε λιγότερο από 10 άτομα, θα πας μια μέρα να χέσεις και όταν τελειώσεις δε θα πατιέται το καζανάκι και θα χαλάσει και δε θα φτιάχνεται με τίποτα και θα αναγκαστείς να αλλάξεις σπίτι γιατί αλλιώς θα μείνεις με τα σκατά στη λεκάνη για μια ζωή!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΛΗΘΕΙΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ!!!

Άμα το στείλεις σε 30 άτομα, το καζανάκι θα φτιαχτεί και θα μπορείς να χέσεις αγναντεύοντας!


Άμα το στείλεις σε 50 άτομα, δε θα σου χαλάσει το καζανάκι, αλλά θα πάρεις και ένα . ΔΟΝΗΤΗ ΔΩΡΟ!

Στείλ' το σε 100 μαλάκες και τα σκατά σου θα πέσουν στο κεφάλι αυτού που μισείς.

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ.

(Αν δε με πιστεύετε διαβάστε δύο μαρτυρίες που το αποδεικνύουν):

Γιώργος (ναυαρχίδης, μικροτσούτσουνος, πουτανομπαμπόγερος 17 ετών): Αυτό που μου συνέβη είναι συγκλονιστικό. Λέω, σιγά μην πιστέψω αυτές τις μαλακίες (με συγχωρείτε για την έκφραση) εγω, ο μαθητής του 19 και 5! Και φυσικά δεν το έστειλα σε κανέναν. Μέχρι που μια μέρα, πάω να ενεργηθώ, ενεργούμαι, πάω να τραβήξω το καζανάκι, τραβάω το καζανάκι,αλλά νερό πουθενά. Σιγά το πρόβλημα λέω! Θα ρίξω λίγο νερό με ένα κουβά και "ούτε γάτα ούτε ζημιά". Έλα όμως που τα κακάκια μου (με συγχωρείτε για την έκφραση) είχαν γαντζωθεί στη λεκάνη και δε φεύγανε με τίποτα. Φέραμε ειδικούς, αλλά και πάλι τίποτα. Μετά πολλά, αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε σπίτι και να κατεδαφίσουμε αυτό που είχαμε, γιατί είχε βρωμίσει όλο σκατά (με συγχωρείτε για την έκφραση)...

Ντέζυ (βυζαρού, μουνάρα, υπεργκόμενα, καύλα 18 ετών): Μόλις είδα το mail τρελάθηκα. Λέω, αυτή είναι η ευκαιρία που περίμενα μια ζωή! Φυσικά και θα το στείλω ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ και σε ακόμα περισσότερες. Να φανταστείτε, έκανα add όποιον έβλεπα για να του στείλω το mail. Μόλις το έστειλα, πήγα να χέσω και τα σκατά έπεσαν στο κεφάλι του Τάκη. Του πρώην γκόμενού μου, που την είχε μόνο 12cm και μου έλεγε ότι την έχει 19cm. Και, μάλιστα, δεν έπεσαν στο κανονικό κεφάλι, έπεσαν στο πουτσοκέφαλο. Καλά να πάθει ο μαλάκας. Που θα με κοροιδέψει εμένα... Χεχε, δεν κατάλαβες καλά Τακούλη μου, εγώ δεν τα συγχωρώ αυτά. Τα 'θελες, τα παθες. Ελίζω να κατάλαβες πως δεν παίζουμε με την Ντεζάρα. Ευχαριστώ πολύ και τους άγιους κύριους που έφτιαξαν το mail και μου έδωσαν την ευκαιρία να χέσω στον πούτσο του Τάκη.

Ελπίζω να πειστήκατε για να σώσετε τον εαυτό και το σπίτι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου