NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Ζώδια: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΤΑ "ΕΠΙΣΗΜΑ" ΖΩΔΙΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ!!!

του Ψηλόκαρδου Ντενεκέ






Αγαπητοί αναγνώστες,

Θα αναρωτιέστε πιθανά πού στο καλό πήγαν οι προβλέψεις μας μετά από εκείνες για τους Ιχθύες. Ε, λοιπόν σας έχουμε κάτι πολύ καλύτερο από μία απλή απάντηση:

ΤΗΝ ΤΡΑΝΗ, ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΑΤΗ, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι οι στήλες των ζωδίων των διάσημων περιοδικών και οι προβλέψεις των επίσημων ζωδιακών σάιτ σας δουλεύουν κανονικά!!!

Θα σας το εξηγήσουμε όσο το δυνατόν πιο υπεραπλουστευμένα μπορούμε, γιατί, αν συμβουλεύεστε  τις επίσημες ζωδιακές προβλέψεις, πάει να πει ότι έχετε καταβροχθίσει τέτοια σαβουροπαπαριά που έχουν καεί (σχεδόν) όλα τα εγκεφαλικά σας κύτταρα και το πιθανότερο είναι να έχετε ξεμωραθεί εντελώς --ο εγκέφαλός σας μάλλον θα μοιάζει με το παπαριασμένο ψωμί από τις σαλάτες του Παπαριακού.

Απλούστατα λοιπόν, δεν μπορεί ο καθένας να πάει να αποκρυπτογραφήσει τα μηνύματα των άστρων όποτε γουστάρει. Πρέπει πρώτα-πρώτα αυτά να φανερωθούν! Πέρα από το γεγονός πως το επάγγελμα των αστρολόγων απαιτεί επίπονη, μακροχρόνια εκπαίδευση, αλλά και διαρκή ενασχόληση (που ελάχιστοι διαθέτουν, αν και εμείς εδώ στην Πλατεία έχουμε ήδη αποδείξει πόσο εξπέρ είμαστε), υπάρχει πάντα και η δυσκολία πως τα μηνύματα των άστρων δεν φανερώνονται πάντα! Θα έλεγε, αντιθέτως, κανείς πως λίγα είναι τα ζώδια εκείνα για τα οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν προβλέψεις. Γι' αυτό λοιπόν κι εμείς δεν γράφαμε τόσον καιρό. Έτσι, εύκολα μπορεί να συμπεράνει οποιοδήποτε νοήμον ον πως τα επίσημα "Ζώδια" που κυκλοφορούν συνεχώς δεν είναι τίποτα παραπάνω από πατάτες τηγανητές. Προφανείς λοιπόν οι λόγοι για τους οποίους η Πλατεία είναι το πιο έμπιστο μέσο ζωδιακής ενημέρωσης.

Η Συμβουλή της Πλατείας: Πλατεία και πάλι Πλατεία!

16 σχόλια:

  1. Ψηλόκαρδε, ξέρεις πολύ καλά πως δεν είσαι επιστήμονας και δεν έχεις σπουδάσει τίποτα πάνω σε αυτά. Ό,τι έχεις γράψει για τα ζώδια είναι ειρωνικά. Δεν μπορείς όμως να απορρίπτεις μία επιστήμη απειδή εσύ δεν την αποδέχεσαι. Και εγώ μπορεί να μην πιστεύω στον Θεό αλλά δεν κατακρίνω τους παππούδες μου που πάνε στην εκκλησία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ζωδια ποπη μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ!!! ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ!!

      Διαγραφή
    2. Εσύ από πάνω τα αποκαλείς επιστήμη..

      Διαγραφή
    3. Άντε πάλι τα ίδια, κοίτα πόπη ένα τόπι και μια βάρκα στο γυαλό. (σοβαρό επιχείρημα)

      Είναι σάτιρα αγαπητή μου Πόπη (μια προσπάθεια, τέλος πάντων, σάτιρας), που σημαίνει ότι υποχρεωτικά πρέπει να είναι προσβλητική. Αλλιώς δεν δουλεύει, πώς να το κάνουμε.
      Αν σκοπός μου ήταν να σε θίξω, θα το έκανα ανοιχτά, όχι έμμεσα.

      no offense, παρακαλώ:)

      Διαγραφή
    4. Προφανώς και σκοπός σου δεν είναι να με θίξεις.. Απλώς πιστεύεις κάτι το οποίο με βρίσκει αντίθετη και το εκφράζω.. Άλλωστε φαντάζομαι πως ήξερες ποια θα ήταν η αντίδρασή μου..

      Διαγραφή
  2. και βασικα συγκρινεις ζωδια με εκκλησια?το ενα ειναι πιστη το αλλο μια παπαρια!δεν ειμαι ο απο πανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ξαναλέω πως αυτό είναι προσωπική άποψη. Δεν μπορείς να απορρίπτεις πρώτα από όλα κάτι με το οποίο δεν έχεις ασχοληθεί προσωπικά και δεν έχεις ψάξει. Έχετε διαβάσει ποτέ τι λένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βασικα καποιες φορες πεφτουν μεσα!αλλα δεν εχω καθισει να ασχοληθω τι λενε.σεβομαιτην αποψη σου αφου το εχεις ψαξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχικά, το κείμενο δεν είναι σάτιρα. Είναι η αλήθεια. Οι πληροφορίες που μπαίνουν εδώ σχετικά με τα ζώδια είναι πλήρως διασταυρωμένες και εξακριβωμένες.

    Τωρα, το να συζητάμε σοβαρά κάτω από ένα κείμενο που δεν έχει ίχνος σοβαρότητας (σας τρόλαρα πριν), είναι λίγο χαζό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαίομά μας δεν είναι να εκφράζομε ελεύθερα χωρίς ταμπού και αναστολές τις απόψεις μας? Ορίστε..

      Διαγραφή
  6. Ψηλοκαρδος...μου αρεσουν οι ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ, και δεν ακουω τα ζωδια αλλα γιατι εριξες τοσο πολυ το επιπεδο αυτου του απιστευτα τρομερου-λαχταριστου-τρομερα τρομερου παυλα πολλα πραγματα ακομα;
    Γκρεμιζεις τα ονειρα καθε παιδιου(κλασσικο πελατη φαστφουνταδικου)...οποτε σε παρακαλω μαζεψε τα λογια σου για τις πατατες τηγανιτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ οι μπύρες.

    Τομ Μπύρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μενα μου αρεσουν οι μπυρες, αλλα μου αρεσουν και οι μπαμιες.

    Τομ Μπαμιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλλον δεν κατάλαβες το αστείο μου :/ Ξαναδιάβασε το σχόλιο.

    Υ.Γ.: Οι μπάμιες είναι σκατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή