NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Χρόνια πολλά Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Κατερίνα και Κατερίνα!

του Ψηλόκαρδου Ντενεκέ





Χθες, όπως ξέρετε, γιόρταζαν οι Κατερίνες. Και η οικογένειά μου αποτελείται ΜΟΝΟ από Κατερίνες. Εγώ είμαι η μόνη παραφωνία στην όλη αυστηρή συνονυμία. Έτσι λοιπόν κάναμε ένα μεγάλο πάρτυ στο σπίτι της Κατερίνας, όπου καλέσαμε όλες τις Κατερίνες και όλους του Κατερίνους του πλανήτη. Εγώ όπως είπα δεν λέγομαι ούτε Κατερίνα ούτε Κατερίνος, επομένως ήμουν άκυρος και όλοι οι Κατερίνοι και οι Κατερίνες με κοιτούσαν αφ' υψηλού.

Το πάρτυ ήταν ξέφρενο. Κατερίνοι να χορεύουν με Κατερίνες, Κατερίνες με Κατερίνους, Κατερίνοι με Κατερίνους και Κατερίνες με Κατερίνες. Ασταμάτητα.

Τρέλα! Όπου κι αν πήγαινες δεν έβλεπες τίποτα άλλο παρά Κατερίνες και Κατερίνους.

Το καλό είναι ότι ανακάλυψα τον πρώτο άνθρωπο (τον Κατερίνο) που ξέρει τα Γυμνά Καλώδια (!!!!) και μάλιστα έχει γνωρίσει και τον μπασίστα τους -ο οποίος δεν ήρθε στο πάρτυ επειδή δυστυχώς δεν τον λέγανε Κατερίνο.

Επίσημες καλεσμένες του πάρτυ ήταν η διάσημη ηθοποιός Κατερίνα Ζέτα Τζόουνς και η σκηνοθέτιδα του πρώτου Τουάιλαϊτ Κατερίνα Χάρντγουικ.

Κάποια στιγμή, στο πάρτυ ήρθε ένας Κατερίνος, ο οποίος έμοιζε με καρα-ψωνισμένο χαρλεά των '70s - '80s, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι συνοδευόταν από ένα τρομακτικό, πολύχρωμο εξωγήινο μαλάκιο -- δεν άργησα όμως να μάθω ότι το λέγανε κι αυτό Κατερίνα.

Έχοντας λοιπόν 13.566.479 καλεσμένους, από τους οποίους ο καθένας είπε στον καθένα από 1 φορά Χρόνια Πολλά, μπορούμε να υπολογίσουμε ότι ειπώθηκαν 184.049.352.457.441 Χρόνια Πολλα, όμως επειδή σίγουρα οι μισοί θα ευχήθηκαν στους άλλους μισούς πάνω από μία φορά, είτε γιατί είχαν μεθύσει είτε γιατί είχαν τρελαθεί με τόσες Κατερίνες και τόσους Κατερίνους εκεί μέσα και δεν καταλάβαιναν τι τους γινότανε, θα πρέπει να προσθέσουμε τουλάχιστον 6.783.239,5 Χρόνια Πολλά, δηλαδή θα έχουμε 184.049.359.240.680,5 Χρόνια Πολλά, πρέπει όμως να προσθέσουμε και τα 13.566.479 Χρόνια Πολλά που ευχήθηκα εγώ, χωρίς να μου ευχηθούν, αφού δεν με λένε ούτε Κατερίνα ούτε Κατερίνο, αφαιρώντας τους 1 (γιατί δεν ευχήθηκα στην εξωγήινη), δηλαδή 13.566.478, άρα έχουμε 184.049.372.807.158,5 Χρόνια Πολλά συνολικά.

Μάλιστα. Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου