NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Ψηλόκαρδος Ντενεκές: Ποιος είμαι.

του Ψηλόκαρδου Ντενεκέ


γειααΑAAAAA !!

Καλωσορίσατε στο ιντερνετικό γεγονός της χρονιάς, το υπέρ-Blog που φέτος, εν έτη 1974, αναμένεται να ταράξει τα νερά του διαδικτυακού σερφινγκ μια για πάντα…

Θα αναρωτιέστε…


Ποιος είμαι.
Αυτός:

Με λένε Ψηλόκαρδο Ντενεκέ. Γιορτάζω του Άι Ψηλόκαρδου (όπως λέμε Άι στο διάολο). Για τους μη φίλους, είμαι απλώς ο Ντενεκές. Για τους πολύ φίλους, είμαι και ο Σκουπιδοφάγος. Ζω στην Ντενεκεδούπολη. Να την επισκεφθείτε όλοι σας, είναι πολύ και γαμώ (αν και είναι γεμάτη σκουπίδια). Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σκουπιδιάρης. Αν δεν καταφέρω να περάσω, τότε θέλω να σπουδάσω ρακοσυλλέκτης. Όταν η μητέρα μου βλέπει το δωμάτιό μου, λέει ότι είναι σκέτος σκουπιδότοπος, όταν πηγαίνω σινεμά μου λέει ότι βλέπω συνέχεια σκουπίδια και όταν βγαίνω έξω τα βράδια μου λέει ότι θα χοντρύνω γιατί τρώω σκουπίδια. Κάθε φορά που λέω τα κάλαντα με την παρέα μου μας φωνάζουν από τα γύρω σπίτια «Σκασμός σκουπιδοσκουπιδένια σκουπιδόπαιδα!» Και ό,τι δώρο κι αν κάνω στους φίλους μου καταλήγει πάντα εκεί απ’ όπου το πήρα: στα σκουπίδια. Αλλά, έτσι κι αλλιώς, τι είναι η ζωή; Ένας σκουπιδοντενεκές γεμάτος σκουπίδια. Αυτό είναι. Οπότε κι εγώ δεν έχω παράπονο.

Και τι κάνω εδώ;

 Ό,τι κάνει οποιοσδήποτε γαμάτος σε κάθε πλατεία. Πετάω σκουπίδια. Θα μιλάω λίγο για σινεμά, λίγο για το ένα, λίγο για το άλλο. Ε, σκουπίδια δηλαδή.

Θα τα πούμε πολύ σύντομα κυρίες και κύριοι, για την ώρα, άντε να φεϊσμπουκίσετε μπας και σας περάσουν για κοινωνικούς και βρείτε καμιά γκόμενα/ο.
Τσάγια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου