NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Η άποψη μου για τον έξω κόσμο.



του Γνωστού Αγνώστου

Άλλο ένα βράδυ που χαλαρώνω και προσπαθώ να βάλω το μυαλό μου να σκεφτεί. Σήμερα έπιασα το θέμα της γενικής εικόνας όλης της κοινωνίας...

Ακόμα δεν έχω καταλάβει την ολοκληρωμένη λειτουργία αυτού του κατεστημένου συστήματος αλλά έχω σχηματίσει κάποιες απόψεις που θα αναφέρω πιο κάτω. Θα ήθελα να υπενθυμίσω πως είμαι ανοιχτός σε όλες τις ιδέες και τις διαφωνίες που θα διαμορφώσει όποιος διαβάσει αυτό το άρθρο.

Ξεκινάω. Κάθε εργαζόμενος ενήλικας έχει έναν μισθό από τον εργοδότη του ή από την δική του επιχείρηση -είτε είναι δημόσια, είτε είναι ιδιωτική- αυτός πληρώνεται. Όμως από αυτόν τον μισθό ένα ποσοστό κρατιέται για να βγει στην σύνταξη, να συμπληρώσει τα κατάλληλα ένσημα κλπ. και τα υπόλοιπα κάπου τα ξοδεύει. Κάτι οι λογαριασμοί, κάτι τα φροντιστήρια και τα super-market, κάνουν τα χρήματα του να εξαφανίζονται σαν ατμός.

Όμως, αυτά τα λεφτά με την σειρά τους καταλήγουν σε άλλους εργαζόμενους και καταστηματάρχες που με την σειρά τους τα ξοδεύουν για τους δικούς τους λόγους. Εμένα πώς μου σκάει λοιπόν στο μυαλό ότι όλα αυτά τα χρήματα πηγαίνουν τελικά σε μεγαλοεπιχειρηματίες οι οποίοι «κουμαντάρουν» τα κράτη και συνεπώς τον υπόλοιπο κόσμο; Είναι λοιπόν σαν μία πυραμίδα όπου αυτοί που βρίσκονται στην κορυφή αγωνίζονται να φάνε όσα περισσότερα χρήματα μπορούν από τις μικρότερες τάξεις.





Αυτοί λοιπόν οι ζωντανοί οργανισμοί, που δύσκολα θα έπρεπε να τους αποκαλούμε ανθρώπους, δεν διστάζουν να σκοτώνουν άλλους ανθρώπους για να πλουτίσουν ακόμα περισσότερο, δεν φοβούνται τίποτα και κανέναν για να κερδίσουνε λίγη ακόμη εξουσία, δεν δείχνουν οίκτο και μολύνουν αλύπητα το περιβάλλον για να μην έχουν πολλά έξοδα για την λειτουργία των εργοστασίων τους…



ΑΥΤΟΙ λοιπόν μας κυβερνάνε, αυτοί βάζουν τον κάθε πολιτικό και τον κάθε αστυνομικό μπροστά στον αθώο πολίτη και μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης μας κάνουν να ξεσπάμε στους πολιτικούς και τους ΜΑΤατζήδες, καλύπτοντας έτσι την δική τους βρώμα. 


ΑΥΤΟΙ έχουν ξεκινήσει οικονομικούς πολέμους με στόχο να υποβαθμίζουν ολόκληρους λαούς και να τους βουτάνε ακόμα και τα τελευταία τάλιρα των ταμείων τους (βλέπε ΔΝΤ και ΤΡΟΪΚΑ) . 


ΑΥΤΟΙ θα πάνε τον κόσμο ακόμα πιο βαθιά μέσα στην φτώχεια και τις άθλιες συνθήκες ζωής. Αυτό λύνεται όμως άμα ξυπνήσει ο κοσμάκης, πράγμα που πιθανότατα δεν θα γίνει επειδή έχουν δημιουργηθεί παντοδύναμες κλίκες που πάντα θα κρατάνε τον άνθρωπο μέσα στις τάσεις του υπέρ-καταναλωτισμού και της εύκολης και άκοπης ζωής.



Υ.Γ. Βέβαια εγώ πιστεύω πως μπορεί να κάνει κάτι ο κόσμος όλος μαζί, εάν καθοδηγηθεί σωστά, αλλά έχω δει από την ιστορία πως όλες οι μεγάλες επαναστάσεις ήταν βαμμένες με αίμα (π.χ. πολυτεχνείο 1973) και εκεί καταλήγω ξανά πως  ο άνθρωπος είναι το πιο αναπτυγμένο και έξυπνο όν, αλλά ταυτόχρονα είναι και το πιο ευκολόπιστο και τεμπέλικο πλάσμα που γνώρισε ο πλανήτης μας…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου