NEA: Τίποτα προς το παρόν...

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Τον έφαγε η κρίση....

του Αλέκου παπ.


Άρχισαν και επίσημα οι εξετάσεις. Τώρα λοιπόν που δεν έχουμε σχολείο είπα να δω λίγη τηλεόραση. Δεν είμαι σίγουρος βέβαια αν μου βγήκε σε καλό. Μετά από ένα σύντομο ζάπινγκ το μάτι μου έπεσε στην εκπομπή της Ελένης  Μενεγάκη "Ελένη". Ωραία λέω ευκαιρία να δω καμιά συνταγή, πεινάω κιόλας. Έλα όμως που είχε τελειώσει η στήλη της μαγειρικής. Έφτασε η ώρα των.... καλεσμένων(!!!). Καλεσμένος, λοιπόν ήταν ο Λευτέρης Πανταζής. Αφου τέλειωσε η συζήτηση που κάνανε περί ανέμων και υδάτων καθώς και γιά τους παλιούς καλούς καιρούς, περάσαμε στο μουσικό κομμάτι της εκπομπής. Τραγούδια από τα παλιά ξύπνησαν αναμνήσεις στην "Ωραία Ελένη" όπως την αποκαλλούν, η οποία της τα σιγοτραγουδούσε εμφανώς συγκινημένη. Τέλειωσαν και τα παλιά τραγούδια και ήρθε η ώρα των καινούριων. Ναι ο Λευτέρης Πανταζής έβγαλε καινούργιο τραγούδι με τον....... "ράπερ" Καίσαρα, ένα νέο παίδι. Ωχ, λέω καινούργιο τραγούδι γιά  τον Πανταζή, ας το ακούσω.






Έλα και πάμε, μαζί τα σπάμε,
ξύλα πετάμε
ως τον ουρανό.
Έλα και δως μου
αγάπη φως μου,
όνειρο γίνε καλοκαιρινό.


Τι λέτε; Τον έφαγε η κρίση, ε; Κρίμα....

3 σχόλια:

  1. Κρίμα ρε γαμώτο και ο Πανταζής είχε αξία και ποιότητα στο παρελθόν... Κρίμα και μόνο κρίμα. Πανταζής <3!!!

    Ενας απλός θαυμαστής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή